Географічна структура зовнішньої торгівлі послугами Херсонської області за 2019 рік
Географічна структура зовнішньої торгівлі послугами Херсонської області за 2019 рік1
Експорт |
Імпорт |
Сальдо |
|||
тис.дол. |
у % |
тис.дол. |
у % |
||
Усього |
34946,1 |
114,0 |
11510,6 |
103,6 |
23435,5 |
у тому числі |
|||||
Австрія |
к |
к |
994.3 |
91.9 |
к |
Барбадос |
1806,9 |
730,1 |
– |
– |
1806,9 |
Беліз |
1274,6 |
44,1 |
– |
– |
1274,6 |
Білорусь |
68,9 |
501,7 |
456,3 |
152,9 |
–387,4 |
Велика Британія |
1845,2 |
87,0 |
718,4 |
241,3 |
1126,9 |
Греція |
180,9 |
282,0 |
3,1 |
12,1 |
177,8 |
Грузія |
1140,1 |
2234,5 |
9,3 |
86,9 |
1130,8 |
Естонія |
938,3 |
104,1 |
341,2 |
59,1 |
597,1 |
Єгипет |
242,5 |
136,2 |
к |
к |
к |
Іспанія |
507,2 |
138,7 |
31,4 |
45,8 |
475,8 |
Киргизстан |
к |
к |
– |
– |
к |
Китай |
к |
– |
200,9 |
61,6 |
к |
Кіпр |
755,4 |
41,0 |
116,3 |
76,4 |
639,1 |
Латвія |
208,5 |
1521,8 |
224,5 |
5161,8 |
–16,1 |
Литва |
1802,9 |
95,1 |
297,3 |
96,8 |
1505,6 |
Ліберія |
к |
к |
– |
– |
к |
Ліван |
145,0 |
172,1 |
к |
– |
к |
Малайзія |
к |
– |
– |
– |
к |
Мальта |
1164,0 |
307,2 |
к |
к |
к |
Маршаллові Острови |
827,9 |
123,8 |
к |
– |
к |
Молдова, Республіка |
163,5 |
34,7 |
15,3 |
49,7 |
148,2 |
Нідерланди |
876,7 |
143,8 |
90,9 |
85,7 |
785,8 |
Нiмеччина |
2009,8 |
89,9 |
311,6 |
117,5 |
1698,2 |
Об’єднані Арабські Емірати |
124,8 |
60,9 |
43,3 |
115,1 |
81,5 |
Панама |
820,1 |
120,9 |
к |
к |
к |
Польща |
664,5 |
89,3 |
240,0 |
84,5 |
424,5 |
Росiйська Федерацiя |
265,4 |
24,8 |
2363,2 |
103,6 |
–2097,8 |
Сейшельські Острови |
199,8 |
53,5 |
– |
– |
199,8 |
Сент-Вінсент і Ґренадіни |
747,4 |
46,1 |
– |
– |
747,4 |
Сінгапур |
1255,7 |
488,5 |
– |
– |
1255,7 |
США |
325,9 |
223,6 |
109,7 |
92,9 |
216,2 |
Туреччина |
4835,6 |
136,9 |
537,9 |
46,8 |
4297,8 |
Франція |
к |
к |
3699,7 |
129,1 |
к |
Чехія |
111,2 |
600,9 |
223,9 |
71,2 |
–112,7 |
Швейцарія |
4494,3 |
130,4 |
к |
к |
к |
1 Перелік країн наведено виходячи з найбільших обсягів експорту, імпорту послуг.
к– дані не оприлюднюються з метою забезпечення виконання вимог Закону України «Про державну статистику» щодо конфіденційності статистичної інформації.